Hard work

Heeey!

Även idag har det varit full rulle!
Var och handlade med pappa åt farmor åkte sen ner på stan till henne för att lämna maten.
Gick även över till min faster en sväng innan vi åkte hem för lunch.
Efter lunch åkte vi och handlade igen,den här gången åt oss själva.
När vi handlat lämnade jag av pappa och åkte ner till stan för att träffa Sara och Rebecka.
Rebecka kunde dock inte stanna särskilt länge men Karla kom och gjorde oss sällskap ett tag istället.
Vi käkade middag på nattöppet,det blev tacos,yum!

Kom ganska nyss hem,har varit på tenton med Nadja och tränat.
Vi gick på ett cykelpass och trodde nästan jag skulle dö efter 10min,så sjukt jobbigt var det.
Men vi klarade oss igenom passet och efteråt blev det lite styrketräning.



Ska fika lite nu sen blir det sängen,har lite timmars sömn att ta igen.
Imorgon ska jag leka taxichaffis åt familjen,haha!

Godnatt.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback