I will love you forever

Heey!

Mamma o pappa drog iväg mig till stan ,vi åkte till min faster och hälsade på ett tag,trevligt var det iaf.
Efter det åkte vi hem igen,jag öppnade naturkunskapboken och läste lite,gav ganska snabbt upp.
Naturkunskap är verkligen inte min grej,men men.

Åkte sen iväg till Kevin ett tag,sen åkte vi och hans syster iväg och storhandlade på Willys.
Tur jag hade bilen,hade varit jobbigt att bära allt det där,haha!
Trevligt var det iaf att träffa dom,som alltid! :)
Längtar enormt mycket till på onsdag,kommer bli hur bra som helst.

kom iaf ganska nyss hem,ska ladda ner Solsidan för jag missade just det på tv'n.
Sen blir det att läsa lite naturkunskap innan jag ska sova.
Blir en tidig kväll tror jag,ska upp tidigt imorgon och åka på gymmet sen har jag ett viktigt möte mitt på dagen.

Nu - solsidan.
Later.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback