It's about time

Heeeey!

Idag har jag haft en riktigt trevlig idag.
Var som sagt ledig idag,åkte strax före 12 och hämtade upp Blaise och Nadja på Ersboda och åkte sen mot Ålidhem för att titta på basket.
Tyvärr så förlorade dom men grabbarna var duktiga ändå.

Skjutsade Blaise till stan och Kevin hem sen åkte jag och Nadja på rusta och handlade lite småsaker.
Åkte sen till tenton för att träna,kände mig dock inte så träningsglad men var där 1timme iaf.

Vi bestämde oss sen för att åka och hyra film,köpa lite mat och sen åkte vi hem till Nadja och gjorde gomidddag.
Kottletter,pommes och beasås,riktigt gott!
Sen såg vi Ice age 3,skratta galet mycket,haha!





Skjutsade sen Nadja hem till Blaise sen blev det hem och plugga för min del.
Har nu suttit ett tag och hållt på med Naturkunskapen,börjar bli lite less och ska snart sova då jag börjar jobba 7.30 imorgon.
Jobbar dock ett delat pass imorgon så jobbar fram till 11 sen är jag ledig fram till 16 sen jobbar jag till 20.
Ska träffa Nadja på stan och sola,sen äta lite och gå runt en sväng,kolla om jag hittar nått roligt.
Sen ska jag hem och göra klart den här uppgiften och skicka in den.
Då får jag även ta bilen sen till jobbet då går det fort att åka hem,skööönt!

Nu ska jag sluta svamla och göra lite mer naturkunskap sen somna till en film,godnatt!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback