It's gonna be okay

Godmorgon!

Blev inge inlägg igår började jobba klockan 7,mitt första riktiga pass.
Det gick hur bra som helst,bättre än jag kunnat tro.
Jag hittade i tid till alla och fick även på mig lite extra som också gick bra.
Alla var nog lika förvånade som jag att det gick så bra som det gjorde.
Känns skönt,ska ju jobba ikväll också.
Jobbar 14-22 ikväll,ska dock vara på kontoret 12.30 och fylla i lite papper osv.

Efter jobbet igår åkte jag nästan direkt till Ålidhöjd för att vara barnvakt.
Sen vid 20.30 när jag skulle hem så åkte jag förbi Iksu och hämtade upp Kevin.
Vi åkte hem till mig,jag gjorde iordning lite kyckling och pommes till han,vi tittade på film,myste sen blev det att sova.
Det är därför jag är uppe så tidigt nu,han åkte precis iväg till skolan,jag ska dock försöka sova ett par timmar till tror jag så jag orkar med kvällen.
Har iaf sovit sjukt bara inatt,finns inget bättre än att sova med bejbii,sover som en stock!

Godnatt.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback