Let's do it again

Heeeey!

Igår blev jag bjuden hem till Nadja på Ersboda,jag har aldrig lyckats ta mig hem till henne förut så det var trevligt!
Blev en och annan öl,gomiddag och lite sång.
Sen gick vi ner till Pizzerian på V.Ersboda centrum och tog oss en öl och sjöng lite kareoke.
Nadja bjöd på flera sånger men jag var bara med på 1,haha!
Vi sjöng "Sånt är livet - Anita Lindblom"
Så ni kan ju tänka er själv hur det lät,haha!


Här har vi en gammal bild,haha!

Sen kom även Blaise och hans kompis och gjorde oss sällskap,tog ett par öl.
Blaise beställde in 2 kebabtallrikar som vi 4 delade på,supergott!

Sen blev det övernattning hemma hos Nadja för min del,vi somnade vid 3.30 och klev upp vid 9.30.
Inte många timmars sömn där inte.
Har dock legat och sovit ett par timmar sen jag kom hem.

Ska fixa mig nått att äta sen får jag se om Kev hör av sig och vill låna bilen.
Later.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback