Like the old days

Heey!


Igår efter middagen hade jag lagt mig på sängen och tänkte precis sätta igång en film när Tobias skrev.
Det är en kille som jag lärde känna när jag var liten,hans pappa hade stugan på våran ö,Tobias var mest med min bror och dom äldre grabbarna men nu när vi växt upp så spelar inte åldern så stor roll och vi kan alla umgås.
Han frågade iaf om jag ville hänga med han och Yazmine ner på Oleary's och ta mig en öl,såklart kunde jag inte tacka nej till det.

Jag åkte först hem till Yazmine och inväntade att Tobias skulle hämta oss.
Sen hamnade vi på haga där vi tog oss ett par öl innan vi tog en promenad till stan och Oleary's.
Tobias snäll som han är köpte kanna efter kanna med öl och vi satt och pratade en hel del.
Var sjukt roligt att se honom igen och självklart att trätta Yazmine igen.
Så min kväll i ett ord blir: Awesome!



Hehe, tack :) Kul att du gillade umgänget

2011-01-07 | 00:55:49

Såklart jag gjorde =)

2011-01-07 | 07:13:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback