night shift

Heeey!


Idag har det varit full rulle!
Åkte ner på stan med pappa och köpte tomma CDskivor och åkte förbi körkskolan så jag får tillbaka pengarna som jag har kvar där.
Efter det lämnade jag av pappa och åkte till Anna och Benjamin.
Satt där ett tag och busade med lilleman.

Sen åkte vi iväg till Barnenshus som var stängt,blev en fika istället.
Sen skjutsade jag hem dom och åkte hem för middag,sen åkte jag och pappa ner till Farmor en sväng.
Sen blev det att hämta upp Anna igen,då var det av ut till Ansmark för att hälsa på min syster och grabbarna som inte visste att jag tagit körkortet än,så det var lite kul att överaska dom.

Kom hem för någon timme sen och ska snart lägga mig och sova.
Pratade med Kev för ett tag sen så nu kan jag sova gott,haha!
Tror jag ska följa med pappa och jobba inatt,han ska åka vid 1 till skellefteå och jag tänkte hålla honom sällskap.
Så om jag ska orka med dagen imorgon borde jag lägga mig nu,får se om jag ens vaknar av klockan där vid halv 1.



Godnatt!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback