Oh I wish, the world could see you the way I do

Heeey!

Kvällen började med att jag åkte ner till stan,mötte upp Sara och sen gick vi till Allstar för att käka middag.
Det blev en 3rätters inte dåligt alls.

Förätt: Vitlöksbröd
Varmrätt: Ryggbiff,pommes,majskolv och grillad tomat.
Efterätt: Chokladglass med vit chokladsås

Det var hur gott som helst,men jag vart äckligt mätt!
Men,Tack för middagen Sara :)

När vi käkat blev det att skjutsa min faster och hennes man hem till mina föräldrar,sen körde vi till Röbäck och hämta några kompisar och körde till krogen.
Sen medans vi väntade på att alla skulle hem så åkte vi och träffa bla.Johanna,Rebecka,Wuffe,Eric och Evert.
Så det var trevligt.
Tjänade ihop några hundralappar ikväll så I'm happy!

Har nästan precis kört hem Sara och nu har jag krypit ner under täcket för att få tillbaka lite värme.
Ska somna till en film hade jag tänkt.
Imorgon ska jag upp och träna,sen åka till min syster,min bror sen plugga.

Nu - sängen.
Godnatt.



AA GÖR SO, HÖR GÄRNA AV DIG DA DU VET MER, VI ÄR HÄR TILLS JUNI!!:=)

2011-01-22 | 14:09:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback