På besök i bygdeå

Heeey!

Vid halv 12 idag åkte jag och Anna till Bygdeå för att hälsa på Eric,Ida och Norea.
Dom bjöd på massa gofika men jag tog bara en bit,ska egentligen inte äta sånt men fuskade lite idag.
Var ju även första gången jag träffade Norea som var hur söt som helst,jag ville inte åka därifrån!
Eric startade även Xboxen där han och Anna körde lite Dance central,jag hade sjukt kul åt att bara titta på dom.


Här har vi den underbart söta Norea.



Här har vi dansmästarna.

Vid 2-tiden åkte vi tillbaka mot stan och jag lämnade av Anna på berghem.
Åkte sen hem och bytte om till träningskläder och for till Tenton och tränade lite.
Sjukt härligt!

Nu har jag precis ätit middag,blev en laxbit och sallad hur gott som helst.
Ikväll blir det att bara slappa och titta på film.
Ska även se Solsidan klockan 20.00,sjukt bra!

Later.



hahaha , KUNG

2011-01-16 | 22:51:45

haha visst :D

2011-01-17 | 13:05:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback