smiling.

Heey!


Idag var det somsagt bowling som stog på schemat.
Jag och mamma åkte iväg och hämtade upp pojkarna och sen kev innan vi åkte till bowlinhallen.
Joel var den som var mest taggad men den som även hade massa andra saker han skulle göra/visa istället för bowlingen.
Men det gick iaf bra,dom var sjukt duktiga alla 3.
Jag valde att leka fotograf istället så grabbarna fick bowla ensamma.

 
 

Efter bowlingen hamnade vid alla spelen.
Dom skulle köra rallybilarna osv.
Sen tog vi en promenad hem,pojkarna käkade lunch och sen blev det att titta på lite barnprogram för barnen och basket för dom äldre,haha!
Har iaf haft en sjukt bra dag med mina 3 favoritkillar.

 


Sen skjutsade vi ner K på stan och pojkarna hem och nu sitter jag här och är väldigt hungrig.
Ska snart äta middag sen klockan 7 ska jag möta Nadja på Tenton för lite träning.
Ska bli roligt,kul att ha någon att träna med också,då kan man peppa varandra.

Nu ska jag ta fram alla saker sen äta,later!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback