Somewhere over the rainbow

Heeey!


Kom hem för ett tag sen från tenton.
Jag och Nadja gick somsagt på gruppträning idag,afro.
Som jag minns det förut så var det mycket roligare,tur att jag har så många afrikanska vänner så jag kan dansa med dom istället,haha!

Vi gick sen och träna lite själva,körde på mage och ben idag,har en känsla av att mina ben kommer vara ur funkion imorgon,men bara att ta nya tag och fortsätta.

Morgondagens planer är iaf att gå till Ersboda till storebror och gå ut med hunden,sen åka ner på stan och gå på möte på skolan och sen på kvällen tenton,mer än så kommer det nog inte bli men låter ganska bra ändå.

Nu ska jag fika lite sen krypa ner i sängen och se en film,ska även ringa Kevin också en sväng innan det är dags att sova.
Later.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback