What a great day

Heeey!

Det var sjukt tungt att kliva upp imorse men jag tog mig iväg.
Mötte upp Magdalena på stan vi gick till Caféstation för att fika,kaffe och en clementin,nyttigt och bra!
Satt och pratade i nästan 3 timmar om allt möjligt,riktigt trevligt!
Blev ingen pinsam tystnad där inte.
Vi gick sedan runt på stan ett tag,Magdalena fick med sig ett par jeans hem,vi gick även förbi Nadjas jobb och pratade med henne lite.
Hade iaf riktigt trevligt på stan med Magdalena så tack för det.




Hann inte ens komma hem,stannade av hos Elina och pratade lite,mamma kom över och vi åkte iväg och tankade.
Då ringde Lionel och ville ha skjuts till Sävar så jag skjutsade honom dit,sen var det bara att åka och hämta Patrik och Anna och skjutsa dom till Pontus och Sofia.

Nu har jag precis fått i mig lite mat och ska snart åka till Patrik för att gå ut med hunden sen blir det nog att sitta där och chilla,har ju hela lägenheten för mig själv,haha!

Later.



taack själv sara :) de va riktigt trevligt! måste göras om :)

2011-01-08 | 19:13:01

Ja men absolut det tycker jag :D

2011-01-08 | 19:20:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback