what a day

Heeeeey!

Hade som sagt inskolning idag,första dagen på Athena och jag gillare!
Det är ett sjukt trevligt jobb och man får träffa så mycket söta människor.
Blev en hårdstart för mig med både skola och jobb samma vecka.
Från att bara sitta hemma till att plugga 100% och sen jobba.

Imorgon: Deligering 13-14
Inskolning (sista dagen): 15.10 - 20.30
Torsdag: Jobb (ensam,haha) 7-16.15
Barnvakt: 16.30 - ca 20.30

Sen har jag en fet naturkunskapsuppgift som ska in på fredag senast klockan 12 när jag ska hinna plugga till den vet jag inte.
Kommer inte heller hinna vara med Kevin imorgon eftersom jag jobbar så sent sen börjar jag så tidigt och det tar ett tag att ta sig till väst på stan också.

Ska dock träffa han nu om ett tag så vi får se när vi ska ha våran speciella dag istället.
Får fira någon annan dag,kommer ändå vara våran dag imorgon även om vi inte är med varandra.

Nu har jag precis duschat,ska plocka ihop lite saker och sen fara och träffa Kevin.
Later.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback