You and I hand in hand

Heeey!


Den har dagen har varit sjukt tråkig och sjukt lång.
Jag var så trött imorse när jag vaknade så jag bestämde mig för att stanna hemma och bara vila upp mig.
Nu är jag dock lite piggare,typiskt när det är kväll och snart dags att sova.
Men ska ta och se en film nu sen sova för imorgon ska jag upp tidigt.
Ska iväg och handla med mamma och pappa och sen blir det att hoppa av på tenton påvägen hem och träna,ska bli sjukt skönt att springa av sig lite.
Nadja har även skaffat gymkort dock på tenton city men ska följa med mig på gruppträningar så nästa vecka taggar jag gruppträning med Nadja,ska bli sjukt kul.

Hade även ett samtal med Kevin och om det passar för mina småpojkar Jonte och Joel så tänkte vi ta med dom och bowla på torsdag,skulle vara riktigt roligt.



Nu ska jag byta om och sen lägga mig och titta på film,godnatt!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback