You and me is so meant to be.

Godkväll!

Min kväll började med att jag skjutsade mamma o pappa till några vänner,åkte sen hem och duschade.
 Sen åkte jag till Ersboda och hämtade upp Kevin och vi åkte iväg och plockade upp Anna och körde henne till Marieberg.
Sen bestämde jag och kev oss för att hyra en film,det blev För kärleken.
Filmen kunde vart bättre men jag hade det bästa sällskapet så jag är nöjd.



Efter filmen åkte vi ner på stan och satte oss hos några vänner till min familj.
Efter någon timme skjutsade jag hem Kevin och jag och Sanny åkte iväg en sväng.
Hann inte mer än tillbaka till stan så fick jag sms av Blaise så det var bara att åka till Ålidhem och plocka upp han,Nadja,Fabrice och Franck och köra dom till Ersboda.
Sen hämtade jag upp mamma o pappa igen och körde hem dom.
Nu har jag kört klart för ikväll,nu ska jag se en film sen sova.

Imorgon ska jag och Anna åka iväg till Bygdeå och hälsa på Eric,Ida och Norea,ska bli riktigt roligt.
Jag har ju inte ens hunnit träffa Norea än så det kommer bli extra kul.

Nu blir det film,godnatt!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback