You know I'd die for you

Heeeey!

Vaknade upp rätt tidigt idag,Anna kom hit strax efter 10 och vi inväntade pappa som skulle
 överlämna bilen åt mig.
Sen körde jag och Anna runt halva stan typ,fixade nytt ID-kort och bankkort till henne sen körde jag henne till jobbet.

Hann inte ens hem så åkte jag och hämtade Kevin och vi åkte på bolaget,jag köpte dock inte till mig utan till min kära far.
Körde hem och lämnade av alkoholen,hämtade ett bilbatteri och åkte iväg till Dragonskolan för att hämta upp Donnel.

Sen åkte vi till Ö.Ersboda och lämnade av Donnel som tog bilen där och sen körde jag hem Kevin och sa hejdå till han,kommer inte träffa han i helgen,men har ju fått vara med han 3 dagar i rad så jag är nöjd :)
Han kommer ju snart tillbaka,och nästa vecka på onsdag är han min igen!

Nu ska jag hoppa in i duschen sen åka ner till stan,Sara ska bjuda ut mig på Allstar så blir gomiddag ikväll.
Sen får jag se vad resten av kvällen har att erbjuda.

Later.



SAKNAR DIIG MED GUMMAN;=)<3

2011-01-21 | 15:57:43

oooh snälla gör det vore skitkul ju, kan se till att du for rabbat här po hotellet jag jobbar po;)

2011-01-21 | 16:22:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback