You make me smile and I just can't stop

Heeeey!

Idag vaknade jag rätt tidigt,tog på mig mjukisbyxorna och for ut och sprang en sväng,duschade och la mig i sängen och degade ett bra tag.
Sen städade jag lite,tvättade och fixade lite mat.
Vid 16,30 åkte jag och hämtade upp Kevin,vi åkte iväg och hämtade ett par högtaler på ålidhöjd sen åkte vi till Ö.Ersboda till bilen som vi skulle greja med.
Okej inte vi utan han,jag tittade mest på och lyste ibland med ficklampan,haha!
Sen åkte vi till OK och hämtade ut mina skolböcker som kommit,nu blir det hårdplugg.
Tog även en lite sen middag på donken också innan jag skjutsade hem honom igen.

Nu sitter jag i mitt rum och försöker bli varm,har varit ute i kylan alldeles för länge,inte bra.
Tänkte vara lite duktig och tjuvstarta med pluggandet så jag får mindre att göra nästa vecka.

Later.

Bejbii




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback