You make me so happy bejbiii

Heeey!

Blir inte så mycket bloggande nu när jag aldrig är hemma nästan men försöker så gott jag kan :)
Efter att K åkte imorse så somnade jag om och vaknade vid 10.30,gjorde mig redo och åkte iväg och handlade lite med mamma.
Sen 12.30 så skulle jag till kontoret och skriva under papper osv,sen började jag jobba 14.00.
Även idag gick det bra,fick även hjälpa den andra tjejen lite så fick jobba över 30 min till 22.30.
Så jag missade bussen från stan och orkade inte vänta så jag tog en taxi,haha!

Ska lägga mig och sova nu,börjar jobba 7.15 imorgon,men slutar 13.00,känns riktigt skönt :)
Då blir det att åka iväg och lämna K's basketboll som blev kvar här sen hem och sova ett tag.
Ska vara chaffis åt mina fastrar osv imorgon,ska även fira Karla men blir nyktert för mig,känns skönt det också.

På söndag är jag ledig då blir det att plugga för hela slanten.
Roligare än såhär blir inte detta inlägg.
Så,godnatt!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback