All the little things you do

Heeeey!
Igår blev det utgång med Sara,vi hamnade på Tc som väldigt många andra.
Träffade grymt mycket folk jag kände,så det var riktigt roligt.
Jag tog det dock lugnt med alkoholen då jag skulle köra bil rätt tidigt idag :)

Sov hos Sara och Evelina och åkte sen hem vid 11.30 - tiden och duschade och käkade lite innan jag åkte iväg och hämtade mamma och pappa i stugan.
Jag och mamma åkte sen iväg och handlade lite saker till min lägenheten och den här gången kan jag lova att det känns tomt på kontot.
Det här är lite av det jag fick med mig hem.
köpte dock någr påsar mat också!
Ska sen köpa ett barbord och stolar av en kompis också,så pengarna bara flyger iväg,haha!
Men det kommer nog bli fint.
Var även ut och åt middag med mamma och pappa idag.
Vi käkade på All star,riktigt gott!
Sen har jag umgåtts med Anna ett tag,tittade på film och snackade,ritkigt trevligt!
Nu ska jag ta och sova så jag tar mig upp imorgon.
Ska ner på stan med Nadja och bränna lite mer pengar,haha!
Godnatt.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback