.

Heeey!

Imorse ringde väckarklockan 05.45,jag hade dock bara sovit 4,5h timme men det gick bra ändå.
Åkte iväg till jobbet och måste säga att jag älskar 8ans buss,har ju alltid åkt 5an när jag bodde hos mamma och pappa men nu när jag bor på Ersboda så åker jag ju självklart 8an och det går ju så himla snabbt!



Blev iaf jobb 7.10-12.00 sen körde jag ut pappa till stugan.
Åkte hem och la mig på soffan och somnade direkt och vaknade för en liten stund sen av att mobilen ringde.
Lika bra var nog det annars hade jag nog sovit hur länge som helst.

Har dock hunnit hämta K och L på stan,dom fick låna min bil för att skjutsa nå folk,väntar nu på att dom ska komma tillbaka så vi kan åka ner på stan och äta middag tillsammans.
Ska bli kul,Lionel,Egide,Kevin och jag.

Kvällen ska spenderas med att städa lite och även vara med K.
Sista kvällen innan han åker iväg och är borta till mitten av agusti.
Telefonräkningen kommer bli skyhög,haha men det är det värt!


Later.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback