.

Heey!

Sov jättedåligt inatt,bara legat och vridit och vänt på mig.
Sjukt irriterande.
Klev upp strax efter 6,skickade iväg ett sms till Afrika och sen blev det frukost framför tv'n.

Började jobba 9.15 och det var sjukt varmt.
Har haft 2 kunder idag,dock var det långpass och städ hos båda.
Kan lova att det inte var speciellt härligt att städa i denna värme.

Fick även veta idag hur jag kommer jobba i sommar.
Kommer jobba varannan vecka 6 dagar och 4dagar vilken känns helt underbart!
Tiden kommer gå riktigt snabbt och när Kevin kommer hem så är jag ledig den dagen och dagen efter samt helgen.
Kommer bli great!
Och kommer även få en feeeet lön i agusti!

Nu ska jag ta mig en dusch sen åka och handla lite eftersom jag inte orkade det igår.
Later.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback