I have a million reasons to love you

Heeeey!

Pappa har varit snäll och varit hit och satt upp lite saker på väggarna.
Nu är vardagsrummet riktigt fint faktiskt.
Jag har ju lovat bilder men tänkte vänta tills det är tapetserat och klart.
Blir förhoppningsvis nästa vecka.

Ikväll blir det en lugn myskväll med min govän.
Vi ska äta kyckling med halloumi och ris,ska bli riktigt gott.
Har även jordgubbar till efterrätt :)
Vi ska även titta på film så det blir en lugn och perfekt kväll.

Jag hoppas min förkylning vill försvinna också,hatar att vara förkyld och jag brukar aldrig lyckas bli det på sommaren men men nån gång ska väl vara den första.

Fick även ett samtal idag,ser ut som att jag får jobba nästan heltid under sommaren,känns riktigt bra,I need the money :)

Nu ska jag vila en stund i soffan,later!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback