I love you straight to my last breath

Godkväll!

Dagen har varit ganska lång men har hunnit med mycket.
Blev en rejäl sovmorgon,behövdes verkligen!

Vaknade av att mamma och pappa kom och knackade på dörren,vi åkte sen iväg och kollade på lite saker.
Köpte med mig en sån här hem.



Ska ha den inne på badrummet,blev riktigt bra.


Köpte även gardiner till köket och lite småsaker.
Imorgon ska jag köpa en lite större och dyrare sak,ska nämligen köpa en ny tv.
Ska ta tv'n jag har nu till sovrummet,den är ganska liten så ska ha en större i vardasrummet :)

Fick även middagsfrämmande idag,Nadja kom hit och käkade med mig.
Det blev kyckling och pommes.
Vi gick sen ner till hennes lägenhet och jag fick låna lite saker av henne eftersom hon ska flytta.
Fick lite blommor,bord och stolar till ballkongen,trådlöst tangentbord och mus och en spegel.
Så det var snällt av hon :)


Resten av kvällen har jag hållt på här hemma,packat upp ur kartonger osv.
Börjar se riktigt bra ut,längtar dock till jag får nya tapeter i köket,hallen och sovrummet,kommer bli så sjukt fint!

Nu ska jag ta och lägga mig och titta på en film sen sova.
Blir att kliva upp tidigt imorgon för jag ska hämta vovven hos brorsan,ska ha han imorgon,blir trevligt.

Nu blir det film.
Godnatt.


You make my heart sing sweet love songs.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback