I'll be waiting right here

Heeeeey!

Blev som sagt myskväll ikväll med Kevin.
Sista på väldigt länge,kommer bli jobbiga 38 dagar,helt sjukt vill inte ens tänka på det,får bara tårar i ögonen.
Vi har iaf sett 2 filmer ikväll.


Just go with it var en av filmerna,sjukt rolig faktiskt.
En sak som var riktigt kul var att jag fixat fram den filmen och berättar det för K och då är det en av filmerna han tagit med sig också,vi är som ett gift gammalt par.


I am number four var den andra filmen,den var lite äcklig men ändå bra.
Skulle dock aldrig vågat se den ensam.


Nu har min govän åkt hem och jag sitter här i min ensamhet.
Ska nog krypa ner i soffan och se lite serier innan jag ska sova,varmt som fan är det här också,måste nog öppna ballkongdörren igen.

Godnatt.

I'll be counting the days.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback