Like the old days

Heeeey!

Igår kom Nadja och Nathalie förbi och hälsade på en sväng efter att Nadja slutat jobbet.
Jag bjöd dom hungriga flickorna på kött och pommes,sen kom vi på den ljusa iden att baka en tårta till deras mamma som fyller 50år idag.
Hon fick dock tårtan igårkväll,vi bjöd även på en sång,hon vart iaf väldigt glad så vi lyckades.

Idag har jag varit och handlat lite småsaker igen,jag som skulle hålla mig borta från det innan lönen kommer men det är kanska svårt.
Hittar alltid nått jag vill ha till lägenheten.

Anna och Benjamin kom hit ikväll och käkade middag med mig.
Har sen skjutsat folk hela kvällen och är inte klar ännu.
Ska åka iväg och skjutsa några fler nu.

Imorgon blir en lugn dag och kväll.
Har tvättstuga på dagen och på kvällen blir det mys med min govän.
I can't wait.

Later.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback