My one and only

Heeeey!

Blev som sagt middag på stan idag med Kevin,Lionel och Egide.
Vi käkade på Döners,jag kevin och Egide käkade kyckling med pommes och Lionel en kycklingpizza,mycket kyckling där,haha!
Sen körde vi grabbarna till M-hem och sen lämnade Kevin av mig hemma.
Gick inte lång tid innan jag fick besök av Songore och en kille till som jag lyckats glömma namnet på.
Vi satt och prata om allt och ingenting tills Kevin kom och gjorde oss sällskap.


Yummie!

Har nyss skjutsat hem Kevin och nu sitter jag bara här och glor.
Ska ta mig ett glas oboy och titta på en film,jag vill inte att det ska bli tisdag,ska dra ut på tiden allt jag kan.
Men kommer dit hur jag än gör så.
Nu ska jag bänka mig framför tv'n.
Godnatt!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback