Nwa baby

Heeey!


Idag när jag vaknade kände jag mig inte speciellt kry.
Ont i halsen,snorig och ont i huvudet,känns inte OK att börja bli förkyld när jag ska börja jobba igen på onsdag.
Får hoppas att det gått över tills dess.

Var iväg och köpte tapeter idag,till köket och sovrummet så snart ska dom sättas på plats och min lägenhet kommer bli såååå mycket finare.
Händer lite nu och då,ser skillnad hela tiden :)

Mötte sen upp Nadja på strömpilen för att handla lite saker som råkade bli en hel del saker.




 

Plus lite annat roligt,haha!









Dom här 3 låtarna påminner mig om dagarna i Piteå.
Dom här 3 låtarna påminner mig om dig.
Dom här 3 låtarna är dom jag kommer spela om och om igen när du är borta.


Kommer bli tungt men jag hoppas dagarna går snabbt.

Nu ska jag krypa ner under täcket och somna till en film och hoppas att jag mår bättre imorgon.
Godnatt.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback