someday you will understand

Godkväll!


Igår spenderade jag lite tid men Nadja,vi satt och kollade på film och myste.
Blev rätt sent vi somnade men jag vaknade av ett sms av min govän så blev en bra start på dagen.
Känns dock som att jag har en kniv i halsen,gör riktigt ont när jag sväljer.

Elina och Evelina kom hit och åt middag med mig,satt och snackade lite innan Elina skulle åka vidare på party.
Evelina åkte någon timme efter.
Jag tog på mig lite varmare kläder och begav mig till Nydala campingen för att umgås med Nadja och hennes familj.
Dom bjöd på sång för hela slanten,riktigt mysigt att sitta i förtältet och lyssna på alla fina sångröster.

Åkte sen och hämtade Elina och körde hem henne och nu sitter jag här hemma i soffan med en kopp te och ska krypa ner under täcket snart.
Funderar på om jag ska slå på en film och somna till den.

Imorgon blir det en lugn dag,ska bara ta det lugnt.
Ska bli riktigt skönt.

Godnatt.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback