Somewhere over the rainbow

Heeeey!

Idag har jag handlat,fyfan vad jag har gjort av med pengar på bara sådär 20min.
Köpte nämligen en ny tv,jag är sjuuukt nöjd.
Blev en Samsung LED 46' tv.



Det blev iaf jättebra.

Har även köpt lite småsaker och nu blir det inte att köpa nått mer den här månaden.
Ska försöka spara lite också.

Har även vovven här idag,så har varit ute och gått med han några gånger osv.
Har även kämpat med att koppla in dvd och hemmabiosystem men det är kablar överallt så jag gav upp,får fortsätta med det imorgon.

Nu har jag precis ätit och sitter nu och myser med vovven,han lär väl snart bli hämtat.
Men jag blir inte ensam för det,Nadja och Nathalie kommer hit ikväll,ska bli trevligt :)

Nu ska jag diska undan,later!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback