You know I'd die for you

Heeey!

Igår var första gången jag sov i lägenheten,känndes riktigt konstigt.
Blev chill i soffan,min älskade soffa jag är helt kär,fikade och sen gick vi och la oss.
Sov ändå helt okej,var även sjukt trött.


Idag åkte jag iväg och köpte lite saker till lägenheten,var förbi farmor en sväng och sen blev det att fixa naglarna.
Hann åka till lägenheten och pyssla lite innan det var dags för personalmöte.
Vid 21-tiden bar det av hemmåt och under resan hem bestämde jag och Anna (brorsans tjej) oss för att ta oss några öl hemma hos mig.
Plockade även upp mamma och pappa och sen hämtade Anna brorsan och vovven också.

Nu har dom precis gått hem och nu är jag här ensam,första natten jag ska sova här själv.
Känns lite wierd det också men det ska nog gå bra.

Blev inga bilder idag,kanske blir imorgon eller på fredag.
Godnatt.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback