You make me so damn happy

Heeey!

Kom som sagt hem från Piteå igår,känns riktigt konstigt faktiskt.
Jag är ju van att ha grabbarna omkring mig 24/7 och nu är jag ensam.
Men åkte ut till stugan en sväng igår,riktigt härligt att sitta vid vattnet.
Åkte sen och hälsade på Sara som har flyttat till Öbacka,en riktigt fin lägenhet har dom fått sig :)

Idag har det varit tvättdag,har tvättat 3 maskiner,riktigt skönt att få garderoben fylld med kläder igen.
Åkte sen och hämtade upp min govän och vi åkte till stugan och åt middag med mamma och pappa.
Kom sen förbi ett gäng med en plåtbåt och plockade upp oss så vi fick åka lite båt och sen skjutsade dom över oss till kajen och jag skjutsade hem min govän som skulle iväg till grabbarna.
Jag älskar stället.
Jag har precis gjort mig klar och väntar nu på att Sara ska höra av sig.
Blir att ta några drinkar med några stycken och sen blir det nog Allstar tror jag.
Nu ska jag åka hem till mamma och pappa och hämta lite aceton så jag kan fixa mina naglar lite.
Later.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback