All the little things you do

Heeey!
Gårdagen blev det som sagt jobb.
Det var inte kul på morgonen när jag vaknade och tittade ut och såg all snö.
När jag kom till jobbet så var bilarna översnöade och det var inte plogat någonstans.
Vi fick hjälpas åt att få ut bilarna från parkeringen då nästan alla fastnade.
När jag kom till första kunden började jag med att köra fast,satt i 15 min och försökte ta mig loss.
kunde till slut ställa mig på sidan och blev samma sak när jag skulle där ifrån.
Eftersom jag var ute i så god tid och det gick snabbt hos första kunden bestämde jag mig för att parkera på Konsum på teg och gå till dom 3 kunderna som jag hade kvar på teg.
Det jobbiga var bara att jag skulle på båda sidorna av teg,har träningsvärk i benen idag kan jag lova,haha!
Tycker dock vintern är riktigt fin men längtar till våren och sommaren.
Blev sen middag på teg med Karro och Johanna,riktigt trevligt.
Satt och pratade ett bra tag innan dom skulle iväg och bowla.
Jag åkte till Blaise och Nadja för att skjutsa dom och  2 andra killar till haga.
Fick sen skjutsa mamma o pappa till grubbe och sen hämtade jag upp min govän.
Vi åkte hem till mig och käkade lite sen åkte vi till flyget för att hämta upp en viss person.
Sen när vi väl kommit hem igen blev det film,dock halvsov jag under hela filmen,ville dock inte erkänna det men min kära vän känner mig så väl.
Idag har jag inte gjort särskilt mycket,jag och min govän åkte iväg och handlade lite sen har jag bara legat hemma och latat mig.
Känner mig äckligt trött idag vet inte varför men.
Blir bara lugnt ikväll,har köpt vindruvor och blodapelsin som jag ska gotta mig med till någon bra film.
Nu ska jag sluta svamla.
Nu blir det film,later!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback