Great news

Heeeey!

Jag vet att jag varit sämst på att uppdatera,I'm sorry!
Men tänkte ta igen det nu med ett riktigt långt inlägg med bilder osv.

Så börjar med fredag.
Jag åkte iväg och hämtade upp Anna,vi åkte iväg och handlade,hämtade Benjamin på dagis och sen åkte vi till Eric,Ida och Norea.
Det var bara Eric hemma när vi kom, jag tokig som jag är ibland börjar diska,haha!
Eric blev glad :) Sen när Ida och Norea kom hem så började vi med maten som blev hur god som helst.
Köpte kyckling i 2 olika smaker, african och vitlök.

 
Här har vi en sort,hur god som helst.
Dock smakade det inte så jättemycket,men Eric hade en superstark krydda,men jag gillade den :)

Efter maten så kom Carro och Simon också förbi och käkade efterätt med oss,kladdkaka.
Eric blev sugen att gå på bio och jag löste problemet med barnvakt så han och Ida kunde gå.
Så i drygt 2h fick jag rå om det lilla charmtrollet Norea :)


Här har vi sötnosen


Här har vi båda sötungarna.


Sen igår,lördag så blev det jobb på förmiddagen några timmar sen var jag ledig fram till 15 sen vart det jobb igen till 20.30.
Då åkte jag hem,satt och tittade på körslaget och min underbara vän Nadja,dom var riktigt duktiga :)
Sen fick jag besök av min goda vän,satt och tog det lugnt ett tag innan vi åkte iväg för att skjutsa Elina och Brian till stan,där det slutade med att vi typ stannade,vi åkte bara hem och hämtade en bil till sen skjutsade vi folk åt varsitt håll.

Gick och la mig vid 03.30 och ändå är jag uppe nu.
Chefen ringde och väckte mig för att någon inte dykt upp på jobbet så hon undra om jag kunde hoppa in men jag jobbar ju redan ikväll så.
Efter det kunde jag inte riktigt somna om.

Nu är även min födelsedag planerad,dock är det ett tag kvar men,haha!
Men 5 veckor går snabbt,och jag längtar, det kommer bli super! :)


Nu ska jag bara ligga och ta det lugnt hela dagen för sen blir det jobb 16.30 - 21.40.
Later.



Gu se fina bilder på barnen du fick! =) Tack igen för hjälpen! Kram

2011-03-26 | 15:47:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback