It feels pretty good

Heeeey!

Igår hände det inte speciellt mycket på dagen.
Åkte iväg och hämtade ut ett paket från HM och var iväg och köpte äpplen,haha!
Sen på kvällen fick jag finbesök,vi åkte iväg till Willys och köpte lite saker och åkte sen hem och åt och tittade på film.
Jag lovade att inte somna den här gången men lyckades ändå slumra till några minuter,men jag skyller på förkylningen ;P



Blev att kliva upp rätt tidigt imorse,men det har jag ingenting emot.
Åkte ner på stan med pappa och åt en cityfrukost.
bröd,te,juice,wåfflor osv,riktigt gott.

Sen blev det att åka iväg och handla massa gomat,passar bra då jag är ensam hemma i helgen då kan jag välja själv,haha!

Somnade rätt snabbt när vi kom hem,är sjukt less på den här förkylningen nu.
Imorgon hoppas jag det är bättre då jag ska jobba,så jag håller tummarna.

Nu ska jag iaf sätta igång och försöka plugga lite sen blir det middag.
Later.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback