Kind of love we got, it just don't stop

Heeeey!


Blev helt plötsligt på strålande humör!
Fick med schema för nästa vecka,jobbar mkt men det är bra pass.
Jobbar, måndag,tisdag,torsdag,fredag,lördag och söndag.
Haha är endast ledig en dag,men jobbar ganska mycket kväll så är ledig på dagarna och kan göra saker då.
Tack vare att jag får jobba mycket i veckan får jag en rätt bra lön nästa månad och det behövs.
Får mitt sista studiebidrag nästa månad också,plus att jag fyller år!
Tror det kommer bli hur bra som helst,då ska jag unna mig nått fint!




Nu har jag precis plockat undan massa kläder i mitt rum och väntar på min goda vän.
Då ska vi åka och köpa mat på subway tror jag det blir och sen blir det movietime! :)

Nu ska jag sätta igång diskmaskinen osv,later!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback