smiling through life with you by my side

Heeey!


Jag är sjukt less på denna förkylning,min röst är ibland helt borta och ibland låter jag som en riktig man.
Men hostan börjar iaf försvinna,tack och lov för det.
Tur att jag är ledig i helgen så jag får kurera mig.
Har iaf varit lite duktigt och gjort bort lite läxa idag,känns sjukt härligt att inte behöva tänka på det i helgen.

Imorgon åker mamma o pappa till Piteå så jag ska få ha hela huset för mig själv,haha!
Imorgonkväll får jag dock besök av min govän :)
Blir nog att äta lite mat och se på film osv,ska bli trevligt!

På lördag ska jag bänka mig framför tv'n och hejja fram Team Lisa och min älskade vän Nadja Strandberg i körslaget,är inte ens nervös för deras skulle!
Dom är alldeles för bra för att åka ut först,men jag ska ändå rösta :)

Nu ska jag krypa ner i sängen igen och titta på lite serier sen sova,godnatt!



Jag är som gladast när jag är med dig.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback