step by step

Godmorgon!

Jag har dock varit vaken  ett bra tag men ändå.
Har precis klätt på mig och satt upp håret i en svans,Sara kommer hit och käkar lunch med mig på ett tag,ska bli trevligt :)
Min röst börjar bli bättre,tack och lov för det!
Men ska ändå bli otroligt skönt med en hemmahelg,jag har ju ingen bil heller,blivit alldeles för bortskämd,att ta buss känns väldigt jobbigt.

Har även ringt och bokat min födelsedag,ni kanske undrar vad jag menar med bokat,förblir hemligt ett tag till.
Jag är iaf supertaggad!
Kommer bli awesome!!! :)

Ska försöka städa ihop lite i mitt rum idag,får ju finbesök ikväll :)
Inte för att min kära vän bryr sig om jag har stökigt men ändå.

Nu ska jag iaf bädda sängen,later!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback