Stockholm 2011

Här kommer nu bilderna från Stockholm som jag lovat :)
Enjoy!



Den största anledningen till att vi åkte till Stockholm var för att gå på inspelningen av Filip och Fredrik.
Inspelningen var inte alls som vi trodde men vi har iaf provat på.



Det var lite olika kändisar där också.
E-type,Sofia Wistam och Ulf ekberg från Ase of base.
Lite småkul.


Efter inspelningen blev det utgång på Snaps där Magnus Jamalde var DJ.
Sjukt bra musik men stället var sådär.
Vi kom oss inte ut förän vid 01.00 och gick isäng vid 04.00.

Dagen efter var sjukt seg,blev mest att sova på förmiddagen innan Sofia och hennes söta bebis kom förbi.

 

Efter att dom åkt hem igen bar det av mot Kista för lite shopping och gomat.

 

Hur gott som helst.

   
                Nadja                                                        Nathalie och jag         



Det var allt jag hade tänkt bjuda på för nu.
Hade jag iaf en trevlig resa till stockholm med Nadja,Nathalie och Johan.

Tack för det.          




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback