Stockholm here we come

Heeey!

Imorse var det tungt att kliva upp,men jag var på bra humör ändå :)
Åkte iväg till Coop och köpte ris för jag skulle få lunchbesök.
Gjorde kyckling och ris med Café de paris sås,hur gott som helst.
Det tyckte även min gäst :)

Vi åkte sen iväg och hämtade Nadja och körde ner henne till stan sen sa jag hejdå till min kära vän och hann inte mer än hem så kom min kära storebror på fikabesök.
Nu tittade jag på klockan och såg att den är rätt mycket,jag har fortfarande inte börjat packa än,typiskt mig.



19.40 går planet mot Stockholm,kommer bli awesome!
Ska försöka slänga in ett inlägg när jag är där nere.
Annars så ses vi på fredag!

I just love this feeling.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback