What a great day

Heeeey!

Idag blev det sovmorgon till 11,somnade snabbt som bara den igår när jag väl la mig på kudden.
Strax efter att jag vaknat så ringer Nadja och vi betämmer oss för att åka ner på stan för att käka lunch.
Vi åt indisk mat,riktigt gott!

Sen gick vi omkring på stan,träffade söta lilla Joel där som ville gå med oss ett tag.
Vi gick och kollade på lite olika saker och bestämde oss sedan för att åka till Café göteborg för att äta marängsviss,riktigt gott!



Efter det skjutsade vi Joel och åkte sen och plockade upp Blaise på stan.
Åkte vidare mot Willys för dom skulle storhandla.

När jag kom hem blev det middag och sen åkte vi iväg för att kolla på en lägenhet jag är intresserad av.
På lördag ska jag kolla på en till,så jag hoppas hoppas hoppas!

Nu ska jag plugga lite sen sova.
Imorgon blir det jobb 8.45 - 18.30.
later!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback