What a great day

Heeeey!


Har varit en otroligt lång men rolig dag.
Började med att jag och pappa åkte iväg och hämtade mina 2 busfrön Jonte och Joel vid 7-tiden imorse.
Vi bestämde oss för att åka iväg på Mcdonalds och äta frukost.
Barnen käkade pannkakor med sylt och jag köpte en mcmuffin med ägg och bacon,hur gott som helst.



Efter det åkte vi ner till min farmor och hälsade på.
Jag och grabbarna la ett 100 bitars puzzel,det tog sin tid men det gick bra till slut :)
Gick sen vidare och hälsade på faster ett tag också.

Efter det åkte vi iväg till frisören för att klippa av joel sitt långa hår.
Han blev jättefin!


Min sötunge!

Får sen och hämtade min govän som umgicks med oss ett tag,alltid lika trevligt!
Efter det åkte jag och mamma iväg och handlade lite innan syrran och hennes kille kom hit på middag och för att hämta småkillarna.

Sen dom åkte hem har jag suttit med läxor,har äntligen kommit ikapp och gjort bort allt skit.
Nu är det bara att börja med nästa kurs,hoppas den är roligare än svenskan bara ;P

Imorgon är det jobb som gäller,en otroligt skön dag 8.50 - 13.45.
Riktigt kort dag.
Samma på fredag 7.30 - 14.30,sen ledig i helgen,kan inte bli bättre.
Har bästa planerna för helgen också,längtar redan :)

You make me feel so good.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback