You are my soul, mind, body, spirit all that I know.

Heeeeeey!

Jag är på strålande humör!
Fick mig en timmes sömn efter jobbet,vaknade när min kära storebror kom förbi och hälsade på.

Efter det har jag hunnit med rätt mycket,har pluggat bort så nu har jag absolut inga saker att göra förän nästa vecka,känns riktigt skönt.
Har även storstädat mitt rum,måste ju ha det fint när jag får besök imorgon :)

Hade även massor med blodapelsiner hemma så jag bestämde mig för att göra färskpressad juice,hur gott som helst!
Så mycket godare än den man köper.




Jag är full av energi men vet inte riktigt vad jag ska hitta på.
Måste försöka sova tidigt ikväll ändå,jobbar imorgon,sen ska jag skjutsa min govän och sen blir det middag på teg med Karro och Johanna sen filmkväll med min govän :)
Mycket jag ska hinna med imorgon så behöver min sömn.

Kanske ska ta och leta fram någon bra film och krypa ner i sängen och bara ta det lugnt.
Maybe.

You know i'm waiting patiently for that day,




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback