Your lips - my biggest weakness

Heeey!



Har varit duktig och pluggat lite ikväll,gjort bort en samhällsuppgift.
Känns rätt skönt,ska göra bort en till imorgon så jag inte behöver tänka på det nästa vecka.





Nu har jag endast 2 kurser kvar och det är dom två lite roligare,känns riktigt bra faktiskt.
Har dock ett prov i Svenskan kvar att göra,det blir nästa vecka så efter det behöver jag inte tänka mer på det :)
Jag kommer dock sakna att inte få någon studiebidrag,haha.
Mycket bättre än i gymnasiet!

Nu ska jag krypa ner i min stora säng med ett äpple i handen och titta på lite serier hade jag tänkt.
Ska nog försöka sova tidigt också,känner mig sjukt trött fast jag sov ett par timmar mitt på dagen.





I'm gonna love you through it all



Later.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback