All thanks to you

Heeey!


Kanske dags för lite uppdatering.
I tisdags efter att jag fixat mina naglar så vandrade jag omkring på stan ett tag med Nadja och Nathalie.
Jag köpte dock ingenting den här gången,dom fick iaf med sig ett par skor var..

Sen när jag och Nadja nästan var hemma hos mig så bestämde vi oss för att åka till Allstar och käka,och jag ångrar mig inte.



Bilden ser knas ut men på den här fanns det mycket smarriga saker att välja på.




Och självklart vitlöksbröden till det.

Efter det kunde vi inte riktigt bestämma oss för vad vi skulle göra,så jag ringde brorsan och sa att jag ville hämta vovven,så vi åkte till dom och hämtade min goding.
Blev sen att gå ut och leka med han på fotbollsplanen.

Efter det var vi rätt döda så blev att bänka oss framför en film.



Igår så började jag dagen med en långpromenad med hunden,sen kom Nathalie och Nadja hit ett tag.
Blev att göra avförgning på Nadjas hår och sen åka och köpa ny färg.
Mellan allt skulle jag även jobba 17.30-22.
Så fick åka hem på lunchen och kolla till Nadja,haha!

Blev att skjutsa hem Nadja sen när jag slutat och sen åka hem och göra iordning middag till mig och min govän som kom på besök.
Blev sen en hel del snack,trevligt som alltid :)

Nu ska jag göra iordning lite frukost och sen förbereda mig för jobb 10-15,later!


You make me so happy.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback