.

Heeeey!

Idag blev det kortdag på jobbet, 7.30-12.00.
Efter det hämtade pappa upp mig på jobbet och vi åkte och hälsade på farmor och sen faster en sväng.
Var sen till Mio och hämtade mitt köksbord som hade kommit,ännu fler kartonger som samlas här hemma.

Vi var sen förbi och valde färg till skåpluckorna i mitt kök och även golv till hall,sovrummet och köket.
Jag är helnöjd,nu är det bara att välja tapeterna också.

pl2205104010102.GIF (3127 bytes)

Snart snart snart så flyttar jag .

Sen blev det storstäd för hela slanten.
Rensade mina garderober,fick ihop en säck som jag ska skicka iväg.
Sen rensade jag massa lådor osv,tänker inte dra med mig massa skräp  när jag flyttar.

Har dammtorkat,dammsugit,torkad golven och renbäddat,hur härligt som helst.

Nu har jag precis duschat och ska dra på mig mjukisbyxorn och en fet t-shirt och sen ivänta besök :)

Imorgon är det jobb 8.30-16.00.
Efter det blir det att skjutsa mamma,pappa och faster till flyget för då åker dom till Turkiet och är borta i 2 hela veckor.

Nu ska jag måla naglarna,later!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback