.

Heeeey!

Jag är sämst, I know.
Har haft fullt upp dom senaste dagarna,därför har bloggen stått stilla.

Var som sagt till Vännes med Nathalie i lördags för att titta på körslagetgänget och Nadja.
Dom var riktigt duktiga,eftersom mina videoklipp vart sämst så får ni nöja er med bilder.











Ja,ni får helt enkelt nöja er med det.

Efter det blev det att åka iväg till stan och käka med Jannike.
Resten av Umeå befann sig på Corona men jag kände att det var skönare att stanna hemma.
Blev även att skjutsa lite folk osv.

Söndag blev det jobb igen,helgens arbete gick väldigt snabbt,skönt!
Blev även jobb ikväll 15-21.

Nu är jag ledig imorgon och på onsdag.
Riktigt skönt.

Måste städa och göra iorning här hemma för mamma och pappa kommer hem på torsdagkväll från Turkiet.
Ska bli kul och se vad dom har med sig till lilla mig :)

Nu ska jag ta och krypa ner i sängen och titta på serier,later!


You still give me butterflies.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback