.

Heeeey!


Igår blev det att åka och hälsa på storebror och hans tjej efter middagen.
Idag åkte dom nämligen till kroatien.
Ja,hela min familj åker utomlands typ.

Efter det åkte jag och hämtade upp Nadja och sen åkte vi vidare till Nathalie och satt där med tjejerna ett tag och hade det trevligt.
Skjutsade även lite folk under kvällen så blev en rätt sen kväll.

Idag åkte jag iväg med Nadja på bolaget,rusta,media markt osv.
Sen åkte jag en sväng med mamma o pappa till Expo.

Har sovit resten av dagen och varit riktigt seg.
Ska snart hämta Nadja som ska fixa och trixa med mitt hår.
Inväntar även ett samtal från min govän så jag får veta vad som händer ikväll :)

Nu ska jag göra mig klar,later!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback