i love the taste of your lips

Heeey!


Fortsatte som sagt arbetet ikväll och det gick rätt bra faktiskt.
Slutade 21.45,då agerade jag chaffis till Kevin,Donnel,Chris och Lionel.
Glada grabbar i bilen var det :)

Nu har jag duschat och fikat och jag borde egentligen sova med tanke på att jag ska jobba imorgon också.
8.00-15.00.
Men kommer nog isåfall inte mer än hinna lägga mig så kommer nog min telefon ringa och nån ska ha skjuts om jag kan gissa rätt.
Men jag får skylla mig själv som erbjöd mig,men jag gör det så gärna :)
Är ändå inte speciellt trött har så mycket att se framemot så är full med energi!

Ikväll är nästsista natten i detta rum,känns lite konstigt men det kommer nog bli bra.
Ska bli kul när att är klart,kommer ta ett bra tag att fatta att det verkligen är min lägenhet.
Kommer bli awesome!


Nu ska jag gå och hämta ett glas juice och sen slå på en film.
Later.

You make me oh so happy bejbi.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback