love ya

Heeeey!


Igår var jag på middag hos min storebror och hans tjej,dom bjöd på jättegod torsk med potatis och rostat bröd och glass till efterrätt.
Jag har inte gillat torsk så jättemycket men det där var riktigt gott!

Efter maten bestämde jag och brorsan att vi skulle följa med Anna till stallet och titta på alla djuren.


Så otroligt söta!



Fanns även ett svart,den var riktigt söt.


2 grisar fanns det också,dock riktigt fula men rätt roliga.
Dom grymtade på som aldrig förr,Kiro (brorsan hund) skrämde dock skiten ur den ena.


Här är även en bild på brosans nya bil,audi såklart.

Efter det åkte jag och träffade min govän en snabbis,trevligt som alltid!
Åkte sen vidare till Nadja och satt där och snackade ett tag innan det var dags att åka hem igen.

Imorse klev jag upp tidigt för att skjutsa min govän.
Åkte sen hem och plockade undan lite saker så det skulle vara fint när mamma och pappa kom hem från Turkiet ikväll.

Jobb 13-21 hann jag också med,plus mitt i allt jobb så hämtade jag mamma och pappa på flyget.
Dom var allt annat än bleka iaf.
Hade med sig lite smått och gott hem till mig så jag är glad.


Nu ska jag sova imorgon blir det jobb 8-18.
Later.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback