Loving you everyday

Heeeey!


Imorse försov vi oss lite men vi kom inte försent för det.
Blev dock ingen frukost och hade en rätt sen lunch,inte kul.

Jobbade 8.30-15.30,blev lite ändringar i schemat men allt till min fördel så jag klagar inte.
Efter jobbet blev det att åka hem och käka med mamma och pappa innan vi skulle hämta upp faster och köra ut dom till flyget.
Nu sitter dom på planet påväg till Turkiet där dom ska vara i 2 veckor.



Skulle vara skönt att få ligga där i solen i 2 veckor,men får bli någon annan gång för min del.

Efter det åkte jag på bolaget och handalde lite,något jag inte gjort på väldigt länge.
Sen åkte jag och Nadja iväg och solade en sväng på teg och efter det kom Sara förbi och hälsade på.

Jag förstår inte hur jag ska klara av att bo själv om mindre än en månad för just nu håller jag på att bli galet.
Jag vill inte vara ensam,det är riktigt tråkigt.


Har dock lite planer för dom närmaste dagarna,är ledig lördag,söndag,månadag och tisdag sen jobbar jag kväll på onsdag så har mycket tid nu att spendera med nära och kära,sen fyller min systerson år på måndag,sjukt vad dom små livet växter,dock kommer dom alltid vara mina bebisar.


Nu ska jag sluta svamla och krypa ner under täcket och se lite serier.
Imorgon blir det jobb 7.30-16.00.
Later.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback